W związku ze zmianą od 1 stycznia 2018 r. podmiotu odpowiedzialnego za analizę sprawozdań z realizacji KPOŚK oraz terminów ich przygotowania (art. 89 ust. 1 oraz art. 240 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 23 sierpnia 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. poz. 1566)), informujemy o konieczności wypełnienia ankiety sprawozdawczej z realizacji KPOŚK za rok 2017 oraz przesłania jej w wersji papierowej i elektronicznej (edytowalnej) na płycie CD do właściwego terytorialnie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej do dnia 31 stycznia 2018 r. oraz drogą mailową na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Sprawozdawczością za rok 2017 objęte są wszystkie aglomeracje ujęte w V AKPOŚK (AKPOŚK 2017). Aglomeracje powinny przedstawiać stan realizacji KPOŚK na dzień 31 grudnia 2017 r., uwzględniając obowiązującą uchwałę (rozporządzenie), nawet jeśli aglomeracje są w trakcie zmiany lub likwidacji. W przypadku aglomeracji uchylonych uchwałą sejmiku województwa należy podać informację dotyczącą daty i przyczyn ich usunięcia.
AKPOŚK 2017 zatwierdzony przez Radę Ministrów 31 lipca 2017 r. oraz tabela sprawozdawcza wraz z instrukcją jej wypełnienia dostępne są na stronie internetowej KZGW pod adresami: http://www.kzgw.gov.pl/index.php/pl/materialy-informacyjne/programy/krajowy-program-oczyszczania-sciekow-komunalnych oraz http://www.wody.gov.pl/index.php/pl/materialy-informacyjne/programy/krajowy-program-oczyszczania-sciekow-komunalnych
W przypadku pytań dotyczących sprawozdania proszę o kontakt z panem Grzegorzem Waligórą pod numerem telefonu: 22 37 51 303.
Uwaga: W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi braku list rozwijalnych oraz formuł przeliczających i sprawdzających informujemy , że są one dostępne w wierszach 8-12